کد خبر: 9112

تاریخ انتشار: فوریه 3, 2016

۳ تا از بهترین کارهایی که می‌توانید برای بدنتان انجام دهید

۳ تا از بهترین کارهایی که می‌توانید برای بدنتان انجام دهید

مراقبه کنید

مراقبه ممکن است مانند یک تمایل گذرا باشد اما تمرین جدید و مشهور، فواید بسیاری برای سلامتی دارد. انجام مانترای ام اختیاری است اما صرف ۱۰ الی ۲۰ دقیقه به طور منظم برای التیام و تمرکز بر روی خود، یکی از بزرگ‌ترین اسرار طول عمر است. کری باجاج، یک مربی بهداشت تأیید شده در مرکز سلامتی یازده یازده در نیویورک می‌گوید: “مراقبه به کاهش استرس، خواب بهتر، کاهش فشار خون، بهبود ایمنی بدن و عملکرد قلبی عروقی بهتر، کمک می‌کند. مراقبه باعث می‌شود تا احساس بهتری داشته باشید؛ چرا که پیوند شما را با تمام تحریکات زندگی قطع می‌کند.”

 

AAbWmW.img  3 تا از بهترین کارهایی که می‌توانید برای بدنتان انجام دهید AAbWmW

 

بخوابید

این راز بر هیچکس پوشیده نیست که اکثر افراد سخت کوش کمبود خواب دارند، اما به خاطر اینکه معمول است به این معنی نیست که اشکالی ندارد. خوابیدن باعث ساخت یا فروپاشی یک شیوه‌ی زندگی سالم می‌شود. اگر شما هفت تا هشت ساعت در شب نخوابید، همه‌‌ی زمان و تلاشی را که صرف خوردن صحیح و ورزش کردن می‌کنید چندان موثر نخواهد بود و حفظ تناسب اندامتان نیز مشکل‌تر می‌شود. اضافه خوابیدن در آخر هفته نیز کمکی به شما نخواهد کرد. تحقیقاتی که در دانشگاه راچستر انجام شده است، نشان می‌دهد که خواب ناکافی توانایی مغز ما را در خارج کردن سموم از بدن مختل می‌کند و در نتیجه می‌تواند عملکرد مغز را مختل کند. به همین دلیل است که شما هنگامی که بعد از یک خواب شب بد کار می‌کنید، قادر به تمرکز روی چیزی نیستید.

AA2f1cp.img  3 تا از بهترین کارهایی که می‌توانید برای بدنتان انجام دهید AA2f1cp

آب گرم با لیمو بنوشید

کاری که شما در صبح انجام می‌دهید، کیفیت بقیه روز شما را تعیین می‌کند. به همین دلیل است که بسیاری از کارشناسان شروع با یک صبحانه بزرگ که مملو از پروتئین اشباع شده و فیبر است را پیشنهاد می‌کنند. با وجود اینکه این یک ایده‌ی عالی به نظر می‌رسد، نباید اولین چیزی که بعد از بیدار شدن می‌‌خورید، املت اسفناج و سوسیس مرغ باشد. نوشیدن آب گرم با لیمو بعد از بیدار شدن، فواید بسیاری دارد. باجاج می‌گوید: “آب گرم با لیمو در صبح، بسیار قلیایی کننده است. کمک به سم زدایی می‌کند و حتی به تحریک حرکات روده کمک می‌کند.” این حتی به شما یک افزایش انرژی بدون کافئین می‌دهد.

 

AAbP8W.img  3 تا از بهترین کارهایی که می‌توانید برای بدنتان انجام دهید AAbP8W

AAbYkP.img  3 تا از بهترین کارهایی که می‌توانید برای بدنتان انجام دهید AAbYkP

AA2eO3B.img  3 تا از بهترین کارهایی که می‌توانید برای بدنتان انجام دهید AA2eO3B

AA2eW9T.img  3 تا از بهترین کارهایی که می‌توانید برای بدنتان انجام دهید AA2eW9T

AAc0Vm.img  3 تا از بهترین کارهایی که می‌توانید برای بدنتان انجام دهید AAc0Vm

دوش بگیرید:

AAg1BiH.img  3 تا از بهترین کارهایی که می‌توانید برای بدنتان انجام دهید AAg1BiH

 

منبع :www.msn.com

Likes3 تا از بهترین کارهایی که می‌توانید برای بدنتان انجام دهید up(0)Dislikes3 تا از بهترین کارهایی که می‌توانید برای بدنتان انجام دهید down(0)
ارسال دیدگاه

لطفا فیلد زیر را تکمیل کنید. * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.