کد خبر: 9140

تاریخ انتشار: فوریه 3, 2016

۴ سالادی که بیشتر از یک مک دونالد بزرگ کالری دارند

خبر ۱۴ آمریکا دچار یک انقلاب سلامت شده است. فروشگاه‌های مواد غذایی به جای نوشابه، در حال فروش آب میوه‌های طبیعی هستند و منو‌های بسیاری از رستوران‌ها گزینه‌های “بدون گلوتن” یا “سالم‌تر” دارد. و مردمی که در جستجوی سلامتی هستند، به طور معمول سالاد را انتخاب می‌کنند . اما آنچه اغلب اوقات ممکن است فراموش […]

خبر ۱۴

آمریکا دچار یک انقلاب سلامت شده است. فروشگاه‌های مواد غذایی به جای نوشابه، در حال فروش آب میوه‌های طبیعی هستند و منو‌های بسیاری از رستوران‌ها گزینه‌های “بدون گلوتن” یا “سالم‌تر” دارد. و مردمی که در جستجوی سلامتی هستند، به طور معمول سالاد را انتخاب می‌کنند .

اما آنچه اغلب اوقات ممکن است فراموش شود این است که سالادها هم می‌توانند ناسالم باشند. هنگامی که آن‌ها مملو از سس‌های چرب و چاشنی‌های با شکر فراوان می‌شوند، می‌توانند آسیب بیشتری از یک فست فود به اندازه دور کمر شما بزنند .

 

سالاد مرغ لوکس دنی

کالری: ۵۹۰

چربی: ۲۹ گرم

پروتئین: ۴۲ گرم

کربوهیدرات: ۴۳ گرم

سدیم: ۱۱۸۰ میلی گرم

اگر شما به هر دلیلی تصمیم به انتخاب این سالاد به جای انبوهی از پنکیک‌های مشهور دنی گرفتید، کالری زیادی را حذف نکرده‌اید .

سالاد کوچک اسفناج تریدر جو

کالری: ۶۱۰

چربی: ۴۹ گرم

پروتئین: ۱۱ گرم

کربوهیدرات: ۳۷ گرم

سدیم: ۵۶۰ میلی گرم

فقط به این دلیل که اسم این سالاد اسفناج است، به این معنی نیست که شما چیزی نمی‌خورید. بلو چیز، زغال اخته خشک و گردوهای شکری آن را بیشتر از یک مک دونالد بزرگ، پرکالری می‌کنند.

سالاد باغ زیتون مرغ کبابی سزار

 

چربی: ۴۰ گرم

پروتئین: ۴۳ گرم

کربوهیدرات: ۱۹ گرم

سدیم: ۱۰۴۰ میلی گرم

یک سالاد بزرگ متشکل از یک مرغ و آووکادو، تقریبا نیمی از سدیم توصیه شده برای مصرف روزانه شما را دربر دارد .

سالاد مرغ در نان جانی راکت

کالری: ۶۶۰

چربی: ۴۵ گرم

پروتئین: ۳۸ گرم

کربوهیدرات: ۲۳ گرم

سدیم: ۱۵۱۰ میلی گرم

تفاوت بین این سالاد و ساندویچی که مملو از کاهو است، بسیار کم است. این غذا با ۶۶۰ کالری بیشتر یک ساندویچ است تا یک سالاد .

منبع : سایت www.msn.com

ابدالی

 

Likes4 سالادی که بیشتر از یک مک دونالد بزرگ کالری دارند up(0)Dislikes4 سالادی که بیشتر از یک مک دونالد بزرگ کالری دارند down(0)
ارسال دیدگاه

لطفا فیلد زیر را تکمیل کنید. * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.