کد خبر: 9254

تاریخ انتشار: می 13, 2016

شهادت ذوالفقار حزب الله در حمله هوایی اسراییل به دمشق

فرمانده کل شاخه نظامی حزب الله ،سید مصطفی بدرالدین، در حمله هوایی اسراییل به فرودگاه نظامی دمشق سوریه به شهادت رسیده است. جنبش مقاومت لبنان حزب الله در بیانیه ای خبر شهادت مصطفی بدرالدین از فرماندهان ارشد خود در سوریه به دست اسرائیلی ها را تأئید کرده است. به گزارش المنار، در این بیانیه آمده […]

فرمانده کل شاخه نظامی حزب الله ،سید مصطفی بدرالدین، در حمله هوایی اسراییل به فرودگاه نظامی دمشق سوریه به شهادت رسیده است.

جنبش مقاومت لبنان حزب الله در بیانیه ای خبر شهادت مصطفی بدرالدین از فرماندهان ارشد خود در سوریه به دست اسرائیلی ها را تأئید کرده است.

به گزارش المنار، در این بیانیه آمده است: «فرمانده و مجاهد بزرگ مصطفی بدرالدین پیروزمندانه در مسیر جهاد خستگی ناپذیر خود علیه گروه های تکفیری در سوریه به شهادت رسید. گروه هایی که ابزار مهم پیشبرد طرح های آمریکا و اسرائیل در منطقه به شمار می آیند.»

به دنبال حمله هوایی یک هواپیمای اسرائیلی به منطقه حاشیه فرودگاه نظامی دمشق این فرمانده حزب الله به همراه گروهی از همراهانش به شهادت رسیده اند.

به گزارش العالم، شهید مصطفی بدرالدین که به “ذوالفقار” شهرت داشت، برادر همسر و جانشین سردار شهید حاج عماد مغنیه، فرمانده شهید شاخه نظامی حزب الله بود.

بدرالدین علاوه بر فرماندهی شاخه نظامی حزب الله مسئولیت بخش اطلاعات این گروه را بر عهده داشت. او همچنین مشاور سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان نیز بود.

به گزارش پرس تی وی، این شهید طی ۳۰ سال گذشته از سوی سازمان های جاسوسی اسراییل، آمریکا و انگلیس تحت تعقیب قرار داشت و بارها از عملیات های ترور جان سالم بدر برده بود.

 منبع : جام نیوز

Likesشهادت ذوالفقار حزب الله در حمله هوایی اسراییل به دمشق up(0)Dislikesشهادت ذوالفقار حزب الله در حمله هوایی اسراییل به دمشق down(0)
ارسال دیدگاه

لطفا فیلد زیر را تکمیل کنید. * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.