کد خبر: 335

تاریخ انتشار: جولای 19, 2016

آغاز برنامه‌های انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ از چهار ماه دیگر

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی در گردهمایی معاونین سیاسی استانداری‌های سراسر کشور با اشاره به کودتا در ترکیه گفت: ترکیه ادعای بزرگی داشت، اما وقتی وارد تحولات منطقه شد، با بی‌ثباتی داخلی روبرو شد. وی افزود: کودتا در ترکیه نشان‌دهنده بی‌ثباتی در ساختار درونی ترکیه بود. وزیر کشور با بیان اینکه ایران به […]

سفر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به کرمان  آغاز برنامه‌های انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ از چهار ماه دیگر 2128031

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی در گردهمایی معاونین سیاسی استانداری‌های سراسر کشور با اشاره به کودتا در ترکیه گفت: ترکیه ادعای بزرگی داشت، اما وقتی وارد تحولات منطقه شد، با بی‌ثباتی داخلی روبرو شد.

وی افزود: کودتا در ترکیه نشان‌دهنده بی‌ثباتی در ساختار درونی ترکیه بود.

وزیر کشور با بیان اینکه ایران به هیچ وجه نمی‌پذیرد که انتقال قدرت در کشورهای منطقه در اثر اجبار، خشونت و خارج از مردم‌سالاری باشد، گفت: از نظر ایران این کودتا محکوم است.

رحمانی فضلی ادامه داد: شرایط جهانی و منطقه‌ای به گونه‌ای نیست که با کودتا حکومتی جابه‌جا شود.

وی با اشاره به امنیت ایران در منطقه گفت: دشمنان به روشنی و شفاف در حوزه امنیتی ما دخالت می‌کنند که نمونه آن حمایت از منافقان و سخنرانی یکی از مقامات عربستان در جمع آنان است و همه دست به یکی کرده‌اند که ایرانِ امن در منطقه دچار مشکل شود.

وزیر کشور در ادامه با اشاره به برنامه‌های این وزارتخانه برای انتخابات ریاست جمهوری آینده تصریح کرد: از ۴ ماه دیگر وارد فضای انتخابات می‌شویم و از دی ماه نیز باید ستادهای انتخابات در وزارت کشور فعال شوند.

رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: شورای نگهبان با پیشنهاد برگزاری انتخابات در ۲۹ اردیبهشت مخالفتی نکرده، اما منتظر اظهرنظر رسمی هستیم.

Likesآغاز برنامه‌های انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ از چهار ماه دیگر up(0)Dislikesآغاز برنامه‌های انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ از چهار ماه دیگر down(0)
ارسال دیدگاه

لطفا فیلد زیر را تکمیل کنید. * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.