کد خبر: 350

تاریخ انتشار: جولای 19, 2016

۳۲ هکتار از اراضی ملی برازجان رفع تصرف شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر، سرهنگ اکبر صیادی اظهار داشت: در اجرای مصوبات شورای حفظ و صیانت از اراضی ملی دشتستان پس از شناسایی توسط کارشناسان، اداره راه و شهرسازی این شهرستان، بخش‌هایی از اراضی ملی را از دست زمین خواران سودجو آزاد کرد. […]

زمین خواری  ۳۲ هکتار از اراضی ملی برازجان رفع تصرف شد 1802504

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر، سرهنگ اکبر صیادی اظهار داشت: در اجرای مصوبات شورای حفظ و صیانت از اراضی ملی دشتستان پس از شناسایی توسط کارشناسان، اداره راه و شهرسازی این شهرستان، بخش‌هایی از اراضی ملی را از دست زمین خواران سودجو آزاد کرد.

وی اضافه کرد: به همه کسانی که قصد خرید ملک و یا زمینی دارند توصیه می شود قبل از هرگونه اقدام از اصالت سند و ملی بودن آن ملک اطمینان حاصل کنند.

صیادی ادامه داد: در اجرای منویات مقام معظم رهبری از هرگونه تعدی و دست اندازی به اموال و املاک ملی در استان‌های سراسر کشور و استان بوشهر قاطعانه ممانعت خواهد شد.

معاون اداره راه و شهرسازی دشتستان گفت: برای جلوگیری از زمین خواری و دست اندازی به بیت المال و انفال عمومی امروز ۳۲ هکتار از اراضی دولتی در شرق شهر برازجان که به‌صورت غیرقانونی ساخت شده بود با تخریب این ساخت و سازها به دولت بازگشت.

صائب یزدانپناه افزود: این اراضی به ارزش ۳۵ میلیارد ریال از اموال بیت المال بود که از دست متصرفان خارج شد.

 

Likes۳۲ هکتار از اراضی ملی برازجان رفع تصرف شد up(0)Dislikes۳۲ هکتار از اراضی ملی برازجان رفع تصرف شد down(0)
برچسب ها : ,
ارسال دیدگاه

لطفا فیلد زیر را تکمیل کنید. * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.