کد خبر: 9307

تاریخ انتشار: جولای 9, 2016

کشف بزرگ ترین محموله هروئین-اخبار شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۵

گمرک جمهوری اسلامی ایران از کشف ۵۳۶ کیلو و ۷۹۵ گرم هرویین جاسازی شده در داخل یک محموله ترانزیتی و رد رشوه ۱۰ هزار دلاری در لطف آباد استان گلستان خبر داد. ارزیابی خسارات زیست محیطی آتش سوزی پتروشیمی بوعلی معاون دریایی سازمان محیط زیست با بیان اینکه به زودی هیأتی برای ارزیابی خسارات زیست […]

گمرک جمهوری اسلامی ایران از کشف ۵۳۶ کیلو و ۷۹۵ گرم هرویین جاسازی شده در داخل یک محموله ترانزیتی و رد رشوه ۱۰ هزار دلاری در لطف آباد استان گلستان خبر داد.

ارزیابی خسارات زیست محیطی آتش سوزی پتروشیمی بوعلی
معاون دریایی سازمان محیط زیست با بیان اینکه به زودی هیأتی برای ارزیابی خسارات زیست محیطی آتش سوزی پتروشیمی بوعلی سینا عازم ماهشهر می‌شوند، گفت: ۱۰۰ درصد وزارت نفت باید پاسخگوی خسارات وارده بر محیط زیست باشد.

 

اعلام استان های پر تصادف در تعطیلات عید فطر
معاون پلیس راهور گفت: در تعطیلات عید فطر امسال تلفات رانندگی ۶ نفر کاهش یافت.

 

تشریح علت آتش سوزی مجتمع پتروشیمی ماهشهر
آقاجری درباره آتش سوزی مخزن ۲۰۰۱C مجتمع پتروشیمی بوعلی سینای منطقه ویژه اقتصادی بندر ماهشهر گفت: علت آتش سوزی کاملا فنی بوده و بحث خرابکاری و مسائل امنیتی منتفی است.

 

۹ کشته و زخمی در تصادف خاور با سه خودرو +عکس
تصادف کامیونت خاور با سه خودرو در جاده قدیم میانه به تبریز ۵ کشته و ۴ مجروح برجای گذاشت.

 

پسر ۲۵ ساله قربانی جراحی لاغری
رسیدگی به پرونده مرگ پسر جوان تهرانی که در جریان عمل جراحی در یک مطب خصوصی جان سپرد با بازداشت پزشک در دستور کار دادسرای جرایم پزشکی تهران قرار گرفت. این درحالی است که متخصص بیهوشی پس از مرگ بیمار متواری شده است.

 

سراب خودرو در شرکت‌های کاغذی
مدت‌هاست که شرکت‌های کاغذی فروش خودروی لیزینگی در سطح شهرهای بزرگ و کوچک فعالیت می‌کنند و با تحویل خودرو در زمان کم و به صورت اقساط طعمه‌های خود را فریب می‌دهند.

 

رهایی گروگان ۲ میلیارد تومانی از شکنجه‌گاه
چهار مرد افغان با ربودن یک مرد جوان افغان در منطقه باغستان کرج او را با چشم‌های بسته و دست و پای طناب‌پیچ به مخفیگاهی در تهران انتقال دادند و طی ۱۰ روز به آزار و شکنجه او پرداختند. آنها برای آزادی‌اش ۲۰ میلیارد ریال پول نقد خواسته بودند.

 

اسارت دختر جوان در خانه‌شيطان بعد از آشنايي در تلگرام
دختر جوان بعد از آشنايي با پسري در تلگرام براي رسيدن به زندگي رؤيايي‌اش از خانه گريخت، اما پس از اينكه خود را در دام چهار شيطان اسير ديد، از پليس درخواست كمك كرد.

 

 

حریق مخازن پتروشیمی ماهشهر خاموش شد +عکس
با تلاش های شبانه روزی مامورین امدادی آتش مخازن پتروشیمی ۲۰۰۱ C ماهشهر مهار و خاموش شد.

 

منبع : مشرق نیوز

Likesکشف بزرگ ترین محموله هروئین-اخبار شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۵ up(0)Dislikesکشف بزرگ ترین محموله هروئین-اخبار شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۵ down(0)
ارسال دیدگاه

لطفا فیلد زیر را تکمیل کنید. * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.