کد خبر: 9388

تاریخ انتشار: جولای 19, 2016

برگزاری تظاهرات گسترده مردم یمن در اعتراض به مداخله آمریکا در یمن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، هزاران نفر از مردم یمن با برگزاری تظاهراتی گسترده در صنعاء پایتخت این کشور بیش از ۱۵ ماه تجاوز عربستان به یمن و مانع تراشی های آمریکا در روند صلح این کشور را محکوم کردند. بر اساس این گزارش هزاران نفر از مردم در این راهپیمایی گسترده، […]

راهپیمایی در یمن  برگزاری تظاهرات گسترده مردم یمن در اعتراض به مداخله آمریکا در یمن 2144580
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، هزاران نفر از مردم یمن با برگزاری تظاهراتی گسترده در صنعاء پایتخت این کشور بیش از ۱۵ ماه تجاوز عربستان به یمن و مانع تراشی های آمریکا در روند صلح این کشور را محکوم کردند.

بر اساس این گزارش هزاران نفر از مردم در این راهپیمایی گسترده، ۱۶ ماه تجاوز عربستان به یمن و مانع تراشی آمریکا در تمامی فرصت های امکان برقراری صلح و پایان دادن به بحران یمن را محکوم کردند.

مردم در این راهپیمایی با در دست داشتن پلاکاردهایی تاکید کردند که آمریکا عامل تمامی مشکلات و بحران های یمن است. آنها همچنین نقشه آمریکایی-صهیونیستی در منطقه را که در صدد تخریب یمن است، محکوم کردند.

از جمله شعارهای مردم در محکومیت مداخلات آمریکا در یمن بدین شرح است: «جنایت روزانه آمریکا مخالف راهکار مسالمت آمیز است»، «آمریکا ضد صلح است و ما هرگز در برابر آنها تسلیم نخواهیم شد»، «آمریکا برو تا مشکلات ما حل شود».

Likesبرگزاری تظاهرات گسترده مردم یمن در اعتراض به مداخله آمریکا در یمن up(0)Dislikesبرگزاری تظاهرات گسترده مردم یمن در اعتراض به مداخله آمریکا در یمن down(0)
ارسال دیدگاه

لطفا فیلد زیر را تکمیل کنید. * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.